REKLAMACE
Reklamace lze uplatnit na zboží s výrobní vadou, která se projeví v záruční době. Tuto možnost využijte v případě, že jste zboží převzali před více než 30 dny. V opačném případě přejděte do sekce vrácení nesprávného nebo poškozeného zboží. Záruka se nevztahuje na zboží, které nese známky běžného opotřebení nebo poškození způsobené spotřebitelem. Záruka se rovněž nevtahuje na zboží, které se poškodilo nevhodným skladováním nebo zacházením.
Jak postupovat při reklamaci?
Pokud se vaše zboží vztahuje na reklamaci, prosíme postupujte podle následujícího návodu:
- Posuňte se nahoru do sekce formulář - vrácení zboží a reklamace.
- Ve formuláři vyplňte Vaše jméno a příjmení.
- Vyplňte Vaše číslo objednávky, které naleznete v e-mailu.
- Dále vyplňte e-mail, pod kterým jste objednávku objednávali.
- Jako druh reklamace/vrácení zadejte reklamace.
- Popište důvod, proč si přejete zboží reklamovat.
- Odešlete Váš požadavek kliknutím na políčko odeslat.
Po odeslání reklamačního formuláře vás budeme informovat o průběhu reklamace e-mailem. Pokud bude vaše reklamace uznána za vhodnou, pošleme vám nový kus nebo vrátíme peníze. Reklamaci vyřídíme během několika dní, avšak nejpozději do 30 kalendářních dní.
VRÁCENÍ A VÝMĚNA
Vrácení a výměna zboží lze uplatnit pouze na produkty do 30 dní od jejich převzetí. Prosíme, zkontrolujte zboží ihned po převzetí od dopravce, před rozbalením a použitím. Zboží, které chcete vrátit nebo vyměnit je potřeba vrátit co nejdříve. Prosíme, vracejte zboží v původním stavu, bez známky použití, nebo nošení a v původním balení. Zvolte volbu z následujících možností, která je nejvhodnější pro váš případ a postupujte podle návodu pod danou sekcí.
Vrácení nesprávného zboží
Jak postupovat, když vám přišlo jiné zboží než jste si objednali?
V tomto případě můžete vrátit nesprávný produkt do 30 dní od jeho převzetí a my vám bezplatně pošleme nový kus, dle vaší původní objednávky. Pokud chcete reklamovat zboží, které jste převzali před více než 30 dny, přejděte do sekce reklamace. Prosíme, postupujte podle následujícího návodu:
- Posuňte se nahoru do sekce formulář - vrácení zboží a reklamace.
- Ve formuláři vyplňte Vaše jméno a příjmení.
- Vyplňte Vaše číslo objednávky, které naleznete v e-mailu.
- Dále vyplňte e-mail, pod kterým jste objednávku objednávali.
- Jako druh reklamace/vrácení zadejte vrácení nesprávného zboží.
- Popište důvod, proč si přejete zboží vrátit. Např. "přišla mi bílá barva místo růžové".
- Odešlete Váš požadavek kliknutím na políčko odeslat.
Po odeslání formuláře vás budeme informovat o průběhu vrácení e-mailem.
Vrácení poškozeného zboží
Jak postupovat, když vám přišlo poškozené zboží?
V tomto případě můžete vrátit poškozený produkt do 30 dní od jeho převzetí a my vám bezplatně pošleme nový kus. Pokud chcete reklamovat zboží, které jste převzali před více než 30 dny, přejděte do sekce reklamace. Prosíme, postupujte podle následujícího návodu:
- Posuňte se nahoru do sekce formulář - vrácení zboží a reklamace.
- Ve formuláři vyplňte Vaše jméno a příjmení.
- Vyplňte Vaše číslo objednávky, které naleznete v e-mailu.
- Dále vyplňte e-mail, pod kterým jste objednávku objednávali.
- Jako druh reklamace/vrácení zadejte vrácení poškozeného zboží.
- Popište důvod, proč si přejete zboží vrátit.
- Odešlete Váš požadavek kliknutím na políčko odeslat.
V případě vrácení poškozeného zboží nám produkt zatím neposílejte, vyčkejte na naší odpověď. Po odeslání formuláře vás budeme informovat o průběhu vrácení e-mailem.
Vrácení – odstoupení od smlouvy
Zakoupili jste u nás produkt, který vám nevyhovuje a chcete ho vrátit?
V tomto případě můžete vrátit jakýkoliv produkt bez udání důvodu do 30 dní od jeho převzetí a tím odstoupit od smlouvy. Prosíme, postupujte podle následujícího návodu:
- Posuňte se nahoru do sekce formulář - vrácení zboží a reklamace.
- Ve formuláři vyplňte Vaše jméno a příjmení.
- Vyplňte Vaše číslo objednávky, které naleznete v e-mailu.
- Dále vyplňte e-mail, pod kterým jste objednávku objednávali.
- Jako druh reklamace/vrácení zadejte vrácení - odstoupení od smlouvy.
- Popište důvod, proč si přejete zboží vrátit.
- Odešlete Váš požadavek kliknutím na políčko odeslat.
Po odeslání formuláře vás budeme informovat o průběhu vrácení e-mailem.
Výměna zboží za jiný kus
Zakoupili jste u nás produkt a chcete ho vyměnit? Například za jinou barvu?
V tomto případě je potřeba nejdříve vrátit vaší původní položku a my vám vrátíme peníze. Pro získání jiné barvy musíte udělat novou objednávku. Vrátit zboží můžete pouze do 30 dní od jeho převzetí. Pro vrácení zboží postupujte podle následujícího návodu:
- Posuňte se nahoru do sekce formulář - vrácení zboží a reklamace.
- Ve formuláři vyplňte Vaše jméno a příjmení.
- Vyplňte Vaše číslo objednávky, které naleznete v e-mailu.
- Dále vyplňte e-mail, pod kterým jste objednávku objednávali.
- Jako druh reklamace/vrácení zadejte vrácení - odstoupení od smlouvy.
- Popište důvod, proč si přejete zboží vrátit.
- Odešlete Váš požadavek kliknutím na políčko odeslat.
Po odeslání formuláře vás budeme informovat o průběhu vrácení e-mailem. Nové zboží si můžete objednat ihned po vrácení původního zboží.