Odpovědi na vaše otázky

Často kladené dotazy

Níže naleznete naše nejčastější dotazy. Pokud budete mít jakékoli jiné dotazy, prosíme, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře ve spodní části této stránky. Jeden z našich obchodních zástupců se vám brzy ozve.

Doprava

Kolik zaplatím za dopravu?

Při nákupu nad 1000 Kč je doprava po celé České republice ZDARMA. Pro objednávky do 1000 Kč stojí doprava od 79 Kč, záleží na Vámi zvolenému typu dopravy.

Za jak dlouho objednávku obdržím?

Vaši objednávku ihned zpracujeme. Zásilka Vám bude doručena během 2 až 3 pracovních dní. Více info ohledně objednávky obdržíte prostřednictvím vašeho e-mailu.

Jak zjistím, kde se moje zásilka nachází?

Nejdříve od nás obdržíte e-mail s potvrzením, že jsme zpracovali Vaši objednávku. Ohledně přesném termínu a čase doručení objednávky vás informuje dopravce expresní balíkové služby PPLDPD nebo GLS. Vybrat si také můžete doručovací službu Zásilkovna a nechat si zboží doručit do Vámi zvoleného výdejního místa či Z-BOXU. My Vám pošleme prostřednictvím e-mailu číslo zásilky a Vy si můžete na stránkách dopravce zjistit, kde se Vaše zásilka nachází. V den doručení zásilky Vás dopravce informuje na Vámi zvolené telefonní číslo. 

Při objednávce jste vyplnili telefonní číslo, na které vás budeme kontaktovat ohledně stavu Vaší objednávky prostřednictvím SMS zprávy. Dále Vás na toto telefonní číslo bude v den doručení zásilky kontaktovat Vaše dopravní služba (PPL, DPD, Česká pošta), jak telefonicky, tak i přes SMS zprávu. V případě, že Vás dopravní služba nezastihne v den, nebo čas doručení na Vaši adrese, pošle Vám SMS zprávu s přesnou adresou, kde si budete moc zásilku osobně vyzvednou. Zásilka na Vás vždy bude čekat na nejbližším výdejním místě Vaší doručovací adresy. 

V případě, že zásilku doručuje DPD můžete zásilku sledovat zde. Na tomto odkaze vyplňte číslo balíku, které jsme Vám zaslali e-mailem. 

V případě, že zásilku doručuje PPL můžete zásilku sledovat zde. Na tomto odkaze zadejte číslo zásilky, které jsme Vám zaslali e-mailem. 

V případě, že zásilku doručuje Česká pošta můžete zásilku sledovat zde. Na tomto odkaze zadejte sledovací číslo zásilky, které jsme vám zaslali e-mailem.

V případě, že zásilku doručuje Zásilkovna můžete zásilku sledovat zde. Na tomto odkaze vyplňte číslo balíku, které jsme Vám zaslali e-mailem. 

Mohu změnit termín nebo adresu doručení?

Ano, můžete. Termín a adresu dodání si můžete změnit na stránkách dopravce.

V případě, že zásilku doručuje DPD můžete změny provést zde

V případě, že zásilku doručuje PPL můžete změny provést zde

V případě, že zásilku doručuje Česká pošta můžete změny provést zde

Reklamace a vrácení

Zboží, které mi došlo je poškozené, co mám dělat?

Pokud vám přišel produkt poškozený, přejděte do reklamace a vrácení. Postupujte podle návodu v sekci vrácení poškozeného zboží.

Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednal/a, co mám dělat?

Nic se neděje, zboží můžete bezplatně vrátit a my vám pošleme správné, dle vaší původní objednávky. Přejděte do vrácení a reklamace a postupujte podle návodu v sekci vrácení nesprávného zboží.

Mohu vyměnit zboží za jinou barvu?

Ano, můžete. V tomto případě musíte nejdříve vrátit původní položku, my vám vrátíme peníze a poté udělat novou objednávku. Přejděte do vrácení a reklamace a postupujte podle návodu v sekci výměna zboží za jiný kus.

Nejsem spokojený/á s produktem, který mi přišel, co mám dělat?

Pokud nejste spokojeni s produktem, můžete ho vrátit v zákonné lhůtě do 14 dní. V tomto případě přejděte do reklamace a vrácení a postupujte podle návodu v sekci vrácení - odstoupení od smlouvy.

Kontaktní formulář

V případě, že jste nenašli odpovědi na vaše otázky, využijte následující formulář.

E-mail

support@iken.cz

Telefon

+420 733 598 700